Rugăciune de seară

N-am mai vorbit noi Doamne demult, dar cred că stilul meu scurt și la obiect și faptul că nu o să te iau pe ocolite te va face să ma asculți din nou. Daa, știu! Am venit și de data asta cu lista, dar măcar e mai realistă față de data trecută.

Dă-mi, Doamne putere să trec peste această perioadă a sărbătorilor, ferește-ma de mania cumpărăturilor în exces sau măcar scoate-mi în cale doar produse cu reducere 50%.

Taie-mi, Doamne pofta teribilă de șorici și sărmăluțe cu mămăliguță, de cârnații aceia buni, de casă, așa sărați, care merg de minune cu gogoșarii ăia grași, dulce-acrișori și conopidă murată. Ia-mi din cale ciorba de coaste afumate, care îmi tot taie calea cu aburul ei. Dacă nu poți, măcar fă ceva cu cântarul din baie, joacă-te puțin cu cifrele pe acolo.

Fă-mă, te rog să arăt cel mai trăznet la petrecerea de revelion, scoate-mi în cale cea mai glamour ținută, în așa fel încât compatrioatele mele să dea pe afară de ciudă.

Dă-mi, Doamne cele mai rezistente picioare, să pot dansa toată noaptea în pantofii mei stiletto, pe care ultima dată când i-am purtat mergeam ca un zombi proaspăt ieșit din pământ.

Izbavește-mă, Doamne pe mine și pe prietenele mele de cina cu soacra. Nu vreau să se lase nici cu lombosciatică de la șmotru și nici să o pun să mănânce de la KFC.

Nu în ultimul rând, fă ceva cu iarna asta, să nu mai mă simt ca la Polul Nord sau măcar adu-mi pinguinii. Amin.

Lasă un răspuns

