Fă-mi loc pe banca ta

Iona,mai ai un loc și pentru mine pe banca ta de lemn, în mijlocul mării?

Sunt destul de subțirică, cred că putem încăpea amândoi. În afară de noi, vor încăpea să respire pe ea și pescărușii cei lași. Promit să tac mâlc. O să mă iau după tine și voi sta cu capul în mâini, în mijlocul sufletului.

Și ce dacă mă vor izbi valurile în spate? Marea curăță, vindecă. O să se spargă spuma de picioarele noaste și ale băncii. Refluxului o să-i dau gândurile, să mă golească de tot. În mijlocul mării cred că e cald. Soarele arde puternic. E la fel de arzător ca în ziua în care am mâncat două smochine și am dat peste cap o cafea, doar ca să ajung mai repede la hotelul unde era cazat. Totul pentru 5 minute, fi-rar mama lor de minute. Aș fi putut face un castel din nisipul pe care îl tot aranjam cu picioarele, dându-l dintr-o parte în alta, doar ca să nu privesc înspre el. Zâmbete, diplomație și gene negre.

E plăcut în mijlocul mării.Ai avut o idee bună să construiești banca. Poate mai târziu mergem și-ți căutăm ecoul. Tre’ să fie el pe undeva: Poate prin buzunarul unui pescar. L-a găsit și-l ține acolo ca pe un talisman. O să i-l cer cu suplețe, neostentativ.

Cum și dacă nu vrea? O să i-l fur, firește.

Mirosul ăsta proaspăt și înțepător îți intră în piele dacă stai mult aici. Eu vreau să intre-n mine și să-mi cotrobăie prin toate vasele de sânge. Val, după val, să intre-n rezonanță și să se creeze furtună.Nu mă sperie furtuna din mine, abia scoate afară ce e mai rău. Cineva, mai demult, mi-a spus că și răul din mine are puțin farmec, așa că sper să mai rămână câțiva stropi.

Am răgușit. Ți-am promis la început că nu o să vorbesc, dar nu m-am putut abține. Am pălavrăgit și tu nici măcar nu ți-ai ridicat capul din mâini.

kelly lear - bench in sea

Lasă un răspuns

