Baby, te vreau blând și nebun

Baby, eu nu te vreau nici frumos, nici urât, nici devreme acasă și nici târziu. Nu te vreau nici cu bani mulți.

Baby, eu te vreau nebun și blând, blând și nebun, nu contează exact ordinea. NU vreau să-mi aduci un car de flori, să mă dai pe spate de uimire, ca apoi să te gândești la câți bani ai dat pe ele. Mai bine le furi dintr-o grădină. M-ar impresiona să știu că te-ai plimbat așa liniștit pe stradă și dintr-o dată, într-o grădiniță, ai văzut niște narcise și te-ai gândit la mine. Le-ai rupt în grabă, ți-ai agățat pantalonii în gard și ai încasat înjurăturile unei babe isterice.

Femeile din familia mea spun că un bărbat trebuie să fie puțin mai frumos decât dracu’. Dar ele nu știu că dracu’ din zilele noastre poartă butoni Yrroba, cărare într-o parte și moustache. Vine la pachet cu pătrățele, bea numai apă plată alcalină, își petrece vacanțele în insulele Cook, unde pupă pe bot delfini și o arde pe Tinder.

Nu mă interesează câtuși de puțin să mă prezinți maică-tii. Pot să trăiesc lejer și fără. Nu îmi plac dineurile în familie, unde trebuie să-mi pilesc de acasă caninii năzdrăvani, să-mi ascund într-un coc suvițele verzi și să-mi iau cea mai pală rochie. Dacă vrei să-mi dăruiești o parte din tine du-mă unde ai copilărit. Arată-mi un loc drag ție, de exemplu unde te jucai pititea până se înnopta de-a binelea.

Te vreau viu, baby! Viu, cu poftă de viață. Să mă lași să te învăț cum e să râzi până faci cârcei la burtă și cute în jurul ochilor. Doamne, cât îmi plac cutele în jurul ochilor! Ți le-aș pupa toată ziua.

Te vreau spontan,baby. Vreau să mă suni la 6 dimineața, chiar dacă eu nu sunt o persoană matinală să-mi ceri să te însoțesc la un interviu. Să-ți spun că nu vin și tu să insiști.Să cânți la volan, chiar dacă ai deja urme de crăpături pe geamuri.

Te vreau blând, baby. Blând și răbdător. Să ai genul ăla de blândețe  în tine ca atunci când se ține un câine după tine, tu să-l iei acasă. Să vii cu el, să mi-l pui în brațe și să-l deparazităm amândoi.

Cer mult, baby?

 

 

 

Lasă un răspuns

