Nu vreau, dom’le să mă mărit!

Eu nu vreau domnule să mă căsătoresc! Nu vreau și gata!

Când eram mică mama îmi citea des basme, căscam mult la final, niciodată nu mă impresiona faptul că că prințul și prințesa trăiau fericiți până la adânci bătrâneți. Mi se părea încă de atunci, cu mintiuca mea de copil, că e prea tras de coadă finalul și că celor doi prea li se trântește un sfârșit fericit. Dar, să nu intrăm în structura complexă a basmului.

Să-ți spun un secret. M-am imaginat mireasă de câteva ori, dar niciodată nu am reușit să proiectez și imaginea mirelui. Complet absent. Eram drăguță, purtam o coroniță de bujori și margarete pe cap, aveam o rochie simplă, de un alb puțin spălăcit. Acum vor spune romanticele că încă n-am găsit persoana potrivită și că atunci când o să o găsesc o să mă apuce febra măritișului. Și așa dată peste cap de febra amorului, o să plâng fredonând Ia-ți mireasă ziua bună, o să mi se rupă o turtă deasupra capului și , la sfârșit, sfâșiată de oboseală, cu picioarele umflate, o să număr banii cu alesul inimii.

Nu, mulțumesc! Nu este pentru mine. Am alte lucruri mai importante de făcut, decât să stau să sortez șosete mărimea 43, să discut cu soacra ultimul episod din Suleyman magnificul sau să le povestim părinților mei ce împrumuturi am mai făcut.

Păi cum să fac eu slalom printre promoții la Pampers și lapte praf, când îmi stă gândul să las tot și să fug la mare? Dă-mi o bucățică de plajă,un răsărit, un cidru și o cărțulie și sunt cea mai fericită ființă de pe pământ.

Cum să citesc eu despre alăptare când nu mă mai satur de Camus?

Și dacă singurătatea mă va apăsa vreodată pe umeri, voi trăi în concubinaj sau îmi voi lua un câine. De ce să te apese pe suflet greutatea unei verighete? Îți cocoșează sufletul și oxidează mintea, indiferent din ce material este făcută.

3 comentarii

Lasă un răspuns

