Azi mi-am cumpărat singură flori

– Ce norocoasă e tipa!

-Și uite ce fain e aranjat buchetul! își șușotesc două puștoaice la metrou.

Mă simt în centrul atenției. Port pe brațe un buchet mare de hortensii bleu ciel. Se potrivesc de minune cu paltonul meu bej. Le-am primit de la …. mine. Da, ai auzit bine!

Încă de când eram mică am acest obicei de a-mi dărui flori. E plăcut să te recompensezi după o zi grea cu un buchet de flori. Adică e plăcut să te recompensezi și cu o prăjitură ce abundă de ciocolată dar am preferat varianta fără calorii.

Astăzi am ales hortensiile. Citisem mai demult că principala lor caracteristică este versatilitatea. Mai știu și că își schimbă culoarea pe măsură ce înaintează în vârstă – exact ca și gusturile mele.

Cum sunt o iubitoare de flori, ani de-a rândul am avut pretenții colosale de la sexul opus. Le impuneam subtil, firește, să-mi dăruiască flori. Iar atunci când primeam nu eram mulțumită. Fie că trandafirii erau albi. De ce sa fie albi dacă roșu simbolizează iubirea? De ce nu erau albi? De ce frezii? Pe astea să i le duci maică-tii!

De unde să știe sărmanii ce flori să dăruiască când ei abia deosebesc trandafirii de lalele?!

Poți chiar să aranjezi bărbații pe căprării în funcție de modalitatea de a dărui flori. Sunt cei care dăruiesc din vină( aici fie vorba între noi, prietenele lor au mereu casa plină de flori),cei care dăruiesc foarte rar, cuceritorii ( ei au mereu un trandafir ascuns la spate, pregătit de atac).

Lăsând gluma la o parte, cele mai speciale flori sunt cele pe care ți le dăruiești singură. E  minimul ce poți să ți-l oferi, pentru că meriți!

 

 

 

 

Lasă un răspuns

